vrijdag 12 mei 2017

Hoe lang TV tijd?

Bij de verhuizing is onze TV achtergebleven. En we hebben geen nieuwe gekocht, tot nu toe. en we leven nog!

En tot nu toe bevalt t leven zelfs.

Ik brei en lees, manlief studeert nu voor een nieuwe baan. En zoonlief studeert ook. Dus we missen niets.
En we spelen alle spelletjes.
en ik zing weer in een koor.

Dus waarom TV?

Beter gezegd: hoe redden andere mensen t om elke avond een uur of langer achter de buis te hangen.
Spoiler: ik heb wel n smartphone. Met Pinterest. En Twitter. Dat vermaakt ook aardig en kost ook tijd.

En we hebben nu wel n tablet gekocht, om online filmpjes fijner te bekijken.
De tablet gaat mee op vakantie. Ik hoop zo vaker te gaan schrijven. ben beneuwd wat er van dat experimet komt.

Maar toch snap k niet waar je de tijd voor TV vandaa haalt. Wonderlijk he, waar je tijd voor hebt?

2 opmerkingen:

  1. Ik denk ook wel eens of ik de tv niet weg kan doen. Maar ik kijk nog wel vaak Netflix. Toch vind ik lezen eigenlijk een betere activiteit, of muziek luisteren.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen